صور كومنتات فيسبوك

 

صور مضحكة

 


ايوة يا دكتور انا كل شوية اعمل فرحي وحاسس انى لسه عايز اعمله تانى , اهلاً ازيك يا كنده ما تيجي نتجوز

موقف حصلك مع والدك او والدتك مش قادر تنساه , كنا قاعدين انا وابويا بنحضر ماتش كوره جه بلن للفريق قولت ل ابويا دا هدف قالي لا الجون هيصدها قولتلو تراهني قالي ماشي 20 جنيه قصاد 20 جنيه انا وافقت وفعلا الجون صدها واخد مني 20 جنيه فجه بلن تانى قولتله دي بقي هدف بقلب جامد كدا قالي لا الجون هيصدها وتراهني قولتله ماشي 100 ل 100 قالي ماشي وفعلاً الجون صدها وبعد ما ابويا اخد الفلوس اكتشفت ان الماتش كان اعادة وابويا شافوا قبل كدا

قناة اسرائيلية بتذيع مسلسل الاسطورة مترجم لغة عربية فصحي لم أأتي في دخلة بل اتيت في دوخلة

بحبك يا رافت والله ما كنت بخونك مع حسين وهيثم صدقني بقي سوسو , والله يا رأفت سامحك تدري ليه لانك ما كذبتي وانت يابو سوسو بنتك لا تستحي ليوم الدين تدري ليش لانك ما ربيتها




ياض ف مرة كنت بشرب سجاير ف البلكونة مع خالي المحل بتاع ابويا ف وش البلكونة المهم يعني ابويا قفل ومشي بس المكوجي ال جمبنا فيه عيل متطفل كل شوية يبص شاف السجارة ف ايدي انا قولت اخدها من قصيرها واروح اقول لابويه قولتله خالي كان بيعمل حاجة ف موبايل وانا مسكتله السجارة عشان لو الواد جيه قالك تبقي فاهم راح قايلي وليه تشربها ف البلكونة ما تشربها ف الحمام زي ما كل الناس بتبدا










Comments