الصورة المضحكة جداً

 

صور مضحكة

 

صور مضحكة صور ضحك مصرية صور مضحكة 2017 funny-images-077
صور مضحكة عن ورود بالاضائه ولكن الاصل فيها انها بدخان السجاير

صور ضحك


صور مضحكة صور ضحك مصرية صور مضحكة 2017 funny-images-078
صور مضحكة عن قطه تبحلق لمنظر وكأنه مخيفا بالنسبة لها

صور مضحكة صور ضحك مصرية صور مضحكة 2017 funny-images-079
صور مضحكة عن عيد الحب عن الحمير وهما يتزاوجون مع بعضهم

صور مضحكة صور ضحك مصرية صور مضحكة 2017 funny-images-080
صور مضحكة ورجل يركب تكيف منزلى داخل سيارته ومنظر للسياره مضحك

صور مضحكة المال ليس كل شىءان تشترى بيت ولا تشترى وطن وتشترى ساعه ولا تشترى وقت فالمال ليس كل شىء لذلك يجب ان تحولو لى اموالكم

صور مضحكة صور ضحك مصرية صور مضحكة 2017 funny-images-082
صور مضحكة لاصحاب النظر الثاقب ماهو الرقم المكتوب فى الدائره

صور مضحكة صور ضحك مصرية صور مضحكة 2017 funny-images-083
صور مضحكة لرجل يغلق باب سيارته بالترباس المصرى

صور كومنتات فيسبوك مضحكة

انا بقي كنت مع ابن اختي في البيت المهم بقول لابن اختي هاتلي مايه يا مصطفي قالي انت كبير ولا صغير قولت له كبير قالي طيب ما تجيب لنفسك بعدها بشوية بقول له مصطفي هات لي تفاحه من التلاجه قالي انت كبير ولا صغير قولت بقي استنصح عليه قولت له صغير قالي مانا صغير وبجيب لنفسي


ادهم ابن اختي عنده 3 سنين ونص جاى يقولي يا محمد انا بحب رهف بنت عمه فبقوله بتحبها قد ايه فقالي بحبها قد الدنيا فقولتله بتحبني قد ايه بقي بصلي بقرف كدة وقالي مش بحبك اصلا


ولد صغير قريبي شاف دب الباندا في التلفزيون قالي كيوت قلتله ما تبقاش تخين زيه قالي ما انتى زيه اهو قصفني


انا شغال في محل نظارات وجاى طفل مع مامته فبتختار له نظارة المهم الطفل مش عاجبة حاجة طلعته نظارة بقوله دي حلوة عليك يا حبيبي قاللي وانت ايش دخلك انت مش تتدخل في اللي ما يخصك ساعتها كنت عاوز الارض تتشق وتبلعني او تبلعه هو

قاعد مع صحابي ف مره ع قهوة انا وصحابي وفي واحد صاحبنا جاب قريبه عيل صغير معاه بس حاجة كده حله محشي ف بنشوف هناكل ايه ف انا قولت هجيب اى برنش خفيف ولا حاجة الواد الصغير قاللي ايه اكل العيال الصغيره دا ما تنشف وتاكل سمين معانا

كنت مرة مع صاحبي ومراته وابنه 3 سنين اللي هو سن الرخامة ده المهم كنا في مكان في صور حيوانات كرتونية للاطفال يعني مامته بتقول بص فين ال donkey راح قالها عمو اشرف طيب وايه لزمة عمو يابن الكلب يا جذمة


Comments